Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Matilda - 3 september 2009 18:20


 På helgerna när det verkligen inte händer Någonting, så är jag inte lika brydd som jag vad förr..
När en Fredag närmade sig förr, så blev jag hispig och var tvungen att hitta på nåt! Och oftast var det ut på krogen som gällde!
Men nu känner jag att jag inte bryr mig om det inte händer någonting. Jag måste inte gå ut för att få en helg att gå! Och det känns jävligt skönt, rent ut sagt!

Helt nyss fick jag ett samtal av Johanna, och hon frågade mig om jag ville hänga med henne, Sarah, Lina, Åsa och några till ut på Etage.
Och jag vet inte vad jag känner. På ett sätt vill jag. Men på ett annat sätt vill jag inte.. Tror jag..
Jag ska nog sätta mig och fundera på de där ett tag hade jag tänkt! :)

Nu ska jag kolla på tv! Och.. Tänka..!

Tjing så länge! :)

Ovido - Quiz & Flashcards