Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Matilda - 4 september 2009 16:09


Jag har kommit fram till att jag stör mig SJUKT mycket på Marabou's Kexchocklad reklam!
Jag fattar inte! Han sätter sig på en bänk för att dricka sitt kaffe och äta sin chockladkaka. Och från ingenstans kommer de en tjej och vickar honom bakåt!! Och efter det börjar han skratta det fulaste skrattet jag någonsinn har hört!!!
Jag menar... Skulle jag vara med om samma sak, så skulle jag då inte ligga kvar på marken och skratta! Nej nej, jag skulle flyga upp och spöa skiten ur denna tjej!!
Men det mest störande är hans jävla skratt!! Jag HATAR den reklamen!
USCH! Bort med den säger jag bara!!

Men men.. Happy thoughts!!
Ikväll ska jag träffa Ämli och dansa rumpan av mig!! Iih! Ah.. Eller nästan!
Men det roligaste är då inte dansen. Utan att jag ska få träffa min Bulleh! Har ju inte träffa henne sen i Maj!! :O
Men nu jävlar!!


Puss och hej!

Ovido - Quiz & Flashcards