Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Matilda - 29 september 2009 12:32


Usch.. Vaknade egentligen på tok för sent idag.. Idag ska Åke och Maggan komma hit och gratta Kimmie, och vi snackade om inatt att vi skulle fixa och dona här hemma innan dom kom!

Vet dock inte riktigt när dom kommer än. Men jag hade velat vakna iaf nån timme tidigare så man hade kunnat dra igång tidigare. Men men.. Sånt är livet!

Jag / Vi får ta tag i de nu ist!

Om jag får Kimmie från datorn. :P Vi är något av dator-nördar har vi kommit fram till för länge sen! (A) Haha.. Meeeen.. De är sånt som händer..! :D


Är fortfarande i valet och kvalet om jag ska klippa mig eller inte.. Jag vill klippa mig ena dagen men en annan dag så tänker jag att jag 'kanske ångrar mig'!

Pratar med Janina nu, och hon tycker att jag ska klippa mig.. Att allt passar en skönhet (A) (Oooh thank you), medans jag vet att vissa andra inte tycker likadant.. Men.. Jag vet inte riktigt vem jag ska lyssna på riktigt än..

Help me?


Nej, men nu har jag la skrivit av mig för denna gång.. Kanske kommer lite mer ikväll efter städ och fika och grattning! Vi får se.. Den som lever får veta! :D


Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards