Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Matilda - 23 september 2009 13:49


Idag är en bra dag!
Jag känner mig huslig som få! Då jag och Kimmie haft våra kläder både hemma och hemma hos mamma och pappa.. Skitiga kläder överallt... Så jag började att tvätta! Nu körs andra maskinen! Så medans den är igång så tänkte jag städa upp lite i rummet, så jag vet vad som ska va i lägenheten och vad som ska upp på viden! Kan va en rätt bra idé, så inte Allt kommer in i lägenheten och så måste jag gå igenom allt Igen, och Sen ta upp de på vinden..! Jooobbigt..
Sen så måste jag gå igenom min garderob och kolla vad det är jag ska ha kvar och vad det är jag ska kasta/ge bort till nån som kan ha de..! För inte faan kan jag ha allt just nu! Tjockis som jag är! :P Finns mycket där som jag inte ens Vill ha kvar, men som jag har kvar bara ändå! Mycket dumt..! :P

Jag måste också bara passa på att gratta Anna till bebben!!! GRATTIS!!! Gud va kul!
Jag hoppas att allt gick bra och att allt Är bra med! :D Men de tror jag nog! :D


Oj oj.. Tiden går fort nu kan jag säga..! Jag går på Torsdag går vi in i v. 18!
Bebben växer så de knakar och de känns bra som fan!
Har iofs blivit senil som en gammal tant.. Men de är väl egentligen inget konstigt.. Har jag väl nästan alltid vart! (A) Haha..
De enda som är annorluna är väl att jag gråter lättare än vanligt! Men de är smällar man får ta! :D Haha.. Jag är nöjd ändå jag! De går över rätt fort!!! :D Iiih!! :D

På Torsdag åker jag, Kimmie, mamma och pappa till skellefteå iaf! Ska bli jätteskönt att träffa dom igen! :D
Nej.. Nu är snart min tvätt klar! Så jag måste kila!

Take care now!
Bye bye then!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards