Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Matilda - 10 september 2009 12:52

Happy Jag är så jävla Nöjd idag!!! Jag vet inte varför! Det känns bara som att det kommer bli en kanondag!

Igår var nämnligen ingen bra dag alls! Jag kunde inte äta, jag var på dåligt/ledsamt humör Hela dagen och verkligen ingenting var bra!

Men det verkar ha släppt i natt och nu mår jag verkligen hur bra som helst!

Ja, jag är väl lite hungrig. Men det kan jag ju göra nåt åt! Så de är ju inget som förstör dagen! Hell No!!

Jag bara hoppas och håller tummarna över att hela dagen ska vara såhär bra!

Att det inte kommer upp nåt som gör att jag blir på dåligt humör.. Men den som lever får väl se, antar jag! :)

 

Nu ska jag ta nåt att äta, och sen fortsätta att kika på Ellen DeGeneres! Jag tycker nämligen att hon är störtskön!! :D Woo!!


Hade så bra nu! Så hööörs vi!

Tjing!




Ovido - Quiz & Flashcards