Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Matilda - 22 september 2009 15:54


Nu är det verkligen skitväder ute och de märks att det börjar bli höst.. Eller börjar och börjar.. Att hösten är här..!
Både jag och mamma sa förra veckan att de inte kändes som att sommaren ens har vart här.. Konstigt som tusan!

Men jag är glad ändå som sagt!
Ska upp till Norrland på Torsdag och hälsa på Mange, Hanna och lilla Märta!
Oj, vad jag saknar dom allihopa! Kommer bli en kul helg tror jag! :D Helt säkert! Har ändå inte vart där uppe på över ett år nu. Så de ska bli skönt att komma bort lite också! :D

Just de.. Sen har jag och Kimmie börjat snacka lite om flytt och så.. Vi bor ju i Östhammar nu.. Men vi båda vill bort därifrån.. Vi vill ju in till Uppsala och så.. Men här om dagen om jag bara att tänka på vad skönt de skulle va att komma bort från "allt"..! Inte För långt bort.. Men vi började faktiskt snacka om Gävle.. Vi får se.. Om Kimmie får jobb och så där så kanske vi flyttar dit..! Haha.. Men vi får se som sagt! :P Jag kanske fegar ur! x)

Har egentligen inget mer att skriva om.. Tom i huvudet..
Men.. Se ya!
Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards