Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Matilda - 17 september 2009 14:52


Nu ska jag berätta för hela världen (Eller iaf dom som läser min lilla blogg) min största nyhet Ever!! :D
Jag har inte skrivit om den förr , för att jag och Kimmie har velat berätta det för våra nära som betyder mycket för oss! Och nu vet alla vi ville skulle veta det först! Så nu kan vi knäcka detta utan att känna att vi har lämna någon utanför! Och om det är Nån som gör det, så ber vi så hemskt mycket om ursäkt!
Men nu är det såhär... Barabambambambaaaah!
Vi Väntar Barn!!!!!
Och vi är så jävla glada och stolta över det så de är sjukt åt de! :D
Jag går idag över i vecka 17 och jag ser mer och mer fram emot ultraljudet som är om ca 2 veckor!

Men nu till grejen.. Haha..  Jag känner mig just nu inte alls gravid.. Känner mig bara som en liten tjockis..! :O
Som att jag har ätit på tok för mycket godis på för kort tid!! Men det går väl över snart hoppas jag! :D när det blir mer "verkligt" och jag får se de lilla livet som ligger och växer i mig! :)
Klart att jag ser på korten som Kimmie tar att jag har mage, men det är fortfarande svårt att få in att Jag är gravid! Haha.. Jag har ju vetat om det i 11 veckor, men ändå så har det inte gått in helt.. :P Haha.. Meeen de kommer! :D

Hur många av er blev förvånade nu då? ;P De trodde ni inte va!? Men så blev det!!
Det var inte planerat alls.. Och jag ska inte sticka under stolen att jag blev livrädd när jag fick reda på det och visste inte vad jag skulle göra med mig själv!
Men det gick över rätt snabbt. Det tog närmare bestämt en timme. När jag och mamma (hon var med mig på sjukhuset) var på Coop och jag stannade till , utan att tänka på det , vid baby-tidningarna och kollade lite! Fick en av mamma och började läsa den på en gång när jag satte mig i bilen på väg hem! Och när Kimmie kom hem satt jag bara med ett stort leende på läpparna och han förstod att jag hade bestämt mig för hur jag ville gå vidare från det! :D

Men det har inte bara vart en dans på rosor med detta! Nej nej... En har fått veta i förtroende, som har sagt det till en annan! Vi ber den hålla tyst om det.. Men icke! Sen har nästa och nästa fått veta och jag blev så jävla ledsen öer! Mådde skit i flera dagar, över att jag inte kunde lita på nån jag trodde jag kunde lita på! Det är det som sårat mig mest på fruktansvärt länge!!
Jag är bara så glad att jag har Kimmie, min familj och hans familj i detta! Känns så jävla bra!!
Jag kommer antagligen skriva Mycket mer om min graviditet i bloggen vid ett senare tillfälle.. Men nu ska jag sluta för denna gång med en liten sång..!
Som börjar väldigt fint.. Men det spårar ur nånstans precis innan refrängen! :P Haha..
Men jag älskar som sagt Tomas Järvheden's stand up och musik så..! Here you go!! :D


 

Ovido - Quiz & Flashcards