Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 30 september 2009

Av Matilda - 30 september 2009 13:34


What to do när man har en snarkande gris i sängen och de är inget bra på TV och det finns inget att göra här..?

Det blev inget firande för Kimmie igår. Men Angelica kom hit och käkade och spelade Buzz! Kollade på Idol osv.. :)
Blir en annan dag..! Självklart! Woo!
Jag tror faktiskt att jag har blivit / Är ett Idol-freak..!
Det är inte så att jag blir kär i deltagare och åker dit och skriker halsen av mig.. Inte alls så.. Men jag blir sjukt nervös när de är röstning och sånt. Sitter och håller tummarna för dom jag håller på osv!
Ikväll kommer jag att vara nervös.. 2 av mina favvo killar är med. Så vi får se hur de går för dom!
-håller tummarna-

Jaha.. annars idag då?
Komma med tips?
Städa.. Mjo.. De måste jag fan ta tag i.. Har 4 flyttlådor i bilen som måste in och plockas i och sen upp på vinden..! Men nu ska jag ta nåt att äta.. Hungrig jämt vafaan, Preggot som jag nu är! (A)
Imrorgon går vi iaf in i v.19 De går så fort!!! :D  I LOVE IT!!

Ciao!!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards