Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Matilda - 28 september 2009 23:43


Detta måste jag säga har vart den bästa helgen på länge! Långhelg i Skellefteå!

Jag, Kimmie, mamma och pappa åkte vid 1-tiden på Torsdagen upp mot Staan!

Måste bara säga att jag har blivit så mycket mer öm i kroppen nu i graviditeten än vad jag var förr.. Jag fick ont överallt av att bara sitta i bilen i några timmar.. Sjukt jobbigt.. Men iaf..

Vi kom fram rätt sent och Märta sov för länge sen!

Vi satt uppe och snackade lite och åt lite mackor och kollade på tv. Sen somnade vi alla!

På morgonen så vaknade vi vid 8 tiden av att Märta vaknade.

Hon stod läänge, länge och kollade på oss! Har ju ändå ine träffat oss på nån månad. Efter ett tag så mjuknade det upp och allt blev som vanligt! Lilla busan är så jävla söt!

Och snart får den lilla busan en liten bus-kusin! :D Ska bli kul att se hur dom blir med varandra och så! :D Ååh vad jag längtar!

Sen var vi iaf uppe i Staan över hela helgen. Gick på stan och hittade lite fynd. Ett BUZZ-spel (konsoller och ett spel) för 399:-! Inte helt fel tyckte vi! Kimmie köpte jeans, och halsdukar och mössor och greejer! :D

Mysig helg med mysiga människor! Inte helt fel!

Men hormonerna lämnade jag visst inte hemma över helgen heller.. Haha.. Men de är sånt som händer!! :) Hehe..


Nu är vi iaf hemma i Östhammar och har tagit hit lite av mina lådor, så vi tänkte ta i imorgon och packa upp lite saker och få iordning lite här hemma! Myspys!


Juuuust de!
You Rock! Ni har hjälpt mig att komma över 500 gränsen!
Tack tack Taack som faan för att ni läser, även om ni inte tycker att de är intressant..! Men ni gör de! Och jag blir så jävla glad för det!
Som sagt! You Rock! Fortsätt att hjälpa mig nå till högre höjder!! :D


Nu ska jag kolla på 'How I met your mother'!

Så..

See ya!

Ciao!

 

Ovido - Quiz & Flashcards