Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Matilda - 20 september 2009 21:17


 

Nu har jag kommit på nån fixidé här igen..

Och frågan den här gången är.. Ska jag klippa mig eller inte!?

För den längden jag har på mitt hår nu är en rätt tråkig längd.. De blir inte längre.. Och det går nästan inte att göra nåt med håret som de är..


En säger; Jaa, klipp dig så!

En annan säger; Nja, du kommer ångra dig! Gör de inte..!


Men jag menar.. Det är hår.. Det växer ut igen.. Right?

Hjälp mig.. Skulle jag passa i lite kortare hår.. Kanske inte suuuperkort.. Men TYP så som på bilden..

Jag blir nämligen sjukt sugen på att klippa mig när jag ser folk i kort hår.. Men jag vet inte om jag 'vågar'..

Så vad tycker Du? :)

Vad passar lilla jag i? :)


Tack på förhand!

Ciao!

 

Av Matilda - 20 september 2009 15:55


 

Haha.. Jag kan lova att humöret är upp och ner. När jag minst anar det just nu!
Igår var jag på strålande humör, som jag skrev i bloggen, och inget kunde förstöra det!
Haha.. Men precis innan vi skulle åka iväg till Jocke och Johanna och jag satt och sminkade mig så kände jag mig bara 'Blasch', och från ingenstans började jag böla.. Men jag har ju hört från alla håll och kanter att det blir så. och det vet jag ju! :P
Det har jag ju faktiskt redan märkt.. Men det gör mig inget. Det brukar gå över rätt snabbt när det blir så! :P hehe..
Annars så var kvällen jättre trevlig med mycket skratt, god mat och trevligt sällskap! :)
Sen spelade jag, Kimmie, Jocke och Jonte Ap-Buzz.. Vilket jag tyckte va askul! :) Kimmie tyckte inte att det var lika kul som kom sist.. Men han var duktig ändå! ;)
Bra älsklingen! :D

Idag har vi faktiskt inte gjort så mycket! Suttit och kollat på tv och ska snart åka iväg till Ikea var det sagt! Men vi får se.. :)

Men nu dör snart mitt batteri på datorn.. Så vi hörs och ses sen! :D

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards