Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Matilda - 19 september 2009 13:28

Jag långt hår Vilken härlig dag!

(Ha ha ha ha)

Man blir härligt glad!

(Ho ho ho ho)


Hela livet ler!

(Ha ha ha ha)

Kan ej önska mer!

(Ho ho ho ho)


Alla pojkar små!

(Ha ha ha ha)

Blir så söta då!

(Ho ho ho ho)


Över hela staan!

(Ha ha ha ha)

Solsken hela dan' !!

Nu blir det solsken hela dan' !



Som ni kanske märker så är jag.. På bra humör! Inte helt fel tycker jag! ;)


Va ute på 'Kalas' med Frida. Dom har faktiskt fixat det riktigt najs där inne. Men jag tycker att det är synd att dom inte kommer få hålla det så rent och frächt där inne så himla länge.. Kolla bara på hur People's toaletter såg ut efter ett tag!

Synd att människor är lite lätt rubbade så dom måste förstöra för andra..

Aja, inte min huvudvärk! :)


Idag ska jag åka med mamma, pappa och Kimmie till bror Joakim och Johanna och äta kräftor och paj! Mums!

Så... Det finns ju alltså Ingenting för mig att klaga på!! Woo!

Det ÄR en härlig dag!! :D


Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards