Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Matilda - 1 juni 2010 23:52

  











Vad händer på

midsommar egentligen? 

Det tänkte jag och Kimmie och kom fram till att det är på Galaxy det händer!! Det skulle vara så grymt jävla kul om man kunde dra iväg ett gäng och bara är och har så jävla kul vi bara kan!

Just nu är biljetterna billiga också! Så kom igen!

Vad gör ni på midsommar?
Hänger med oss på en kryssning kanske?!

Jaaa, kom igen! ;)


Hör av Er!

It's going to be legen.. Wait for it.. Dary!!! :D

Heeelt Awesome! ;D


Av Matilda - 1 juni 2010 10:02


Kände att jag hade lite ont i halsen igår när jag var hos bror. Men tänkte inte på det så mycket!
Men i morse när jag vaknade, så kändes min hals som en jävla fotboll! Dra åt helvete vad ont det gör! 

Detta är verkligen ingenting jag har saknat! Usch usch.. Ville bara ligga kvar i sängen! Men då skulle Kimmie iväg och handla, så jag fick gå upp och ge lillan mat! Det tyckte jag han kunde ha gjort innan han åkte, eftersom han fortfarande var hemma när jag hade matat henne klart!

Ris Kimmie! Ris! ;) Haha..

LITE ros för att du köper halstabletter åt mig!! Men ÄNDÅ! :P


Nu ligger hon här bredvid mig, lilla sessan! Så trött, men vill inte riktigt somna själv! Men vi får se, hon har somnat själv några gånger faktiskt. Så det är framsteg! Jajjemen!!! 

En filt över huvudet, så brukar det göra susen! :D Så vi får se! :D


Funderar på att göra om min blogg igen! :) Suuugen hej! :)


Av Matilda - 1 juni 2010 00:25


Why? OOH WHY? Har jag aldrig testat babysalva när jag har vart torr om händerna eller nåt! Det är verkligen en mirakelsalva som vi har köpt! Det är Nästan det bästa jag har vart med om i hela mitt liv! SÅ pass bra är den! :) Nu kommer jag inte ihåg vilket märke det är på den, men den är Helt Wonderbar! :D


Nu ligger lillan nattad efter en lång dag i Gimo med morbror Daniel, och självklart mig och Kimmie! :)

Sessan har haft det lite svårt att sova idag. Antagligen för att det var så varmt.. Men hon somnade i min famn vid 19 och sen sov hon i stort sett fram till 22, då vi väckte henne för att ge henne mat! Sen slocknade hon lika fort igen! :) Och sov tills vi kom hem.. Då vaknade hon när vi lag ner henne i sängen. Så då fick hon lite mat till, och nu ligger hon och sussar i sängen! :) Våran lilla docka! :)


Ovido - Quiz & Flashcards