Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Matilda - 17 juni 2010 22:47


Nu är sovrummet klart! Och det är så jävla skönt! 

Igår var jag och Kimmie in och köpte bäddmadrasser till sängen! Förr har vi bara haft ribbotten och typ 5 cm madrass på det! Fy fan vad vi har legat skit rent ut sagt!

Jag fick min madrass av mamma och pappa i för tidigt födelsedagspresent! TACK! Jag sov som en stock! Så jäääävla skönt! Jag ville verkligen inte gå upp i morse! :D


Här är lite bilder från sovrummet nu när det är klart!

   Såhär fint blev det med allt!!
Lite trångt, men vi får plats! Vi är inte så stora! :D


 

Sen blev det isglass och dokumentären

"Sex år och fast i en 60-årings kropp"


   Mormor och Alexis!

<3


   Detta är sessan's vanliga sovstil! 

Avslappnad.nu!

;)

Ovido - Quiz & Flashcards