Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Matilda - 6 juni 2010 14:50


Måste bara börja med att Äntligen är den bokad! På självaste mid-sommar, så drar vi ett gäng och festar All Night Long! 

Ni kan fortfarande hänka på om ni är sugna! Ju fler desto bättre! ;D Och roligare!! :D

Jag hoppas att det blir fler som åker med! Så kom igen nu alla partysugna själar! Jag vet att ni vill! ;D


Igår satt jag och Kimmie och drack lite vin hemma hos mamma och pappa och blev aningen festsugna båda 2! Så vi frågade om mamma och pappa kunde ha lillan och 'Sjääälvklart kan vi deee!' fick vi tillbaka! :)

Vi gjorde oss iordning, men kom inte ner på stan förren 00. Där träffade vi Kimmie's kompis Oscar och hans kompisar! Vi gick runt lite med dom och fick faktiskt en Nalle Puh som en av dom vann! Den var till Alexis, så Kimmie gick och bar den hela kvällen! Jättegullig!! :D

Vi var på Bullit och drack lite öl och träffade lite kompisar! :) Men sen gick vi och SKULLE åka med bussen hem, meeeen den hittade vi inte.. Dom hade bytt plats eller ändrat tid eller nåt! :P

Så vi gick och träffade Elin och vi traskade vidare till Max för att fyllekrubba lite!

Jag trodde att han i kassan var ny! Han tog inte hela beställningar, fumlade med pengarna och var lite störig.. Men han hade tydligen jobbat där i 3 år.. Heeeelt ofattbart! ^^

Sen satte vi oss och käkade i hopp om att få lite lugnt runt omkring oss.. Men det kom tjejer som var barfota och visade stjärt-skåran och killar som stod utanför toaletten och sa att dom var bajsnödiga! Visst, jag är inte kinkig så, så jag och Elin garvade mest! Så fort vi bara kollade på varandra så började vi garva! Kan det vara ett tecken på att vi ses för sällan eller? Ja herre jisses! ;P


Åkte hem med en riktigt snäll taxichaffis! Han bubblade på där och skrattade och fortsatte bubbla ännu mer! :)


Idag mår iaf Jag bra! Kimmie är lite tung i huvudet sa han! Haha.. 

Men nu ska vi chilla lite, och sen åka och kolla på när mamma och pappa sjunger i Eriksbergs kyrkan! :D Ska bli skoj!! :) 

Ovido - Quiz & Flashcards