Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Matilda - 14 juni 2010 22:30


Sommar nu, eller är det sommar!? :D

Svensk sommar! Regn och sol om vart annat! :D Haha.. Det är så vi känner svensk sommar! Eller hur? :P

Ett annat sätt man vet att det är sommar på, är att alla småpojkar/tjejer är ute och kör moppe halva nätterna! Trimmade är dom jävlarna också och låter satan!


Nu är vi så gott som klara med rummet! Vi har dock inte fått upp sängen än. Men Imorgon så Ska den upp! Det har jag bestämt!!
Och imorgon kommer mamma och moster också och hälsar på och hämtar hunden! Och jag har allt fått höra att lilla Alexis ska få någonting av mamman min! :)  


Nä, nu ska jag ge lillan mat och sen blir det väl soffan och sova! Så det får bli bilder och sånt jocks imorgon! :D

Av Matilda - 14 juni 2010 11:35


.. And that's why I love you!

Jag har blivit lite kär i Glee! Dom sjunger bra och det är en härlig serie! Sitter just nu och lyssnar på deras låtar! :) And I like It!! ;D


Som sagt så hann vi inte klart med rummet igår. Men jag hoppas hoppas på att vi får in sängen idag när Kimmie kommer hem från jobbet! :)

Och förhoppningsvis så kommer vi byta en byrå med brodra mii, så allting går i samma färg i sovrummet! Det skulle vara skönt som tusan! :D

För nu har vi allt i en färg, (mörk brun) Förutom den lilla byrån som är svart/brun, och det blir ju inge snyggt alls..!
Men Jocke har svart/brunt i sitt sovrum, så han skulle kolla om det fick plats där inne! Och om det gjorde det, så skulle vi byta! Och jag hoppas verkligen att det blir så! :D


Nu är mamma och pappa på väg hem från Skellefteå, och imorgon kommer dom och hämtar Bossen!

Ska faktiskt bli skönt att han får åka hem! Små doser av honom går bra! Men såhär en längre tid, njee.. Jag blir rätt trött på honom! ;P haha.. Men det är Bara för att han skäller så fort det går någon utanför. Så fort han hör minsta lilla ljud skäller han som om han skulle bli attakerad! Det är sjukt irriterande! Han har typ minne som en guldfisk!! Inte okej!


Nu ska jag försöka söva lillan lite, som just har ätit och nu ligger i sängen och plinkar lite på sin leksak! ( Hon har bara sovit ca 1½ timme sen hon vaknade i morse och jag ser på henne hur trött hon är! Min lilla snuffsa!! )

Man hör 'huu! Huuuu!!' ifrån sängen, när hon ligger och snackar! Så jäkla sött! :D


Sen ska jag städa lite! Och ta disken! :)

Ovido - Quiz & Flashcards