Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Matilda - 24 juni 2010 16:18


Idag har bara vart en chill-dag måste jag säga!
Har vart ute och traskat lite i solen, och så har jag diskat och gosat med min lilla tjej!!

Hon har vart jättesnäll idag (vilket hon är annars också) , men hon har sovit mesta tiden idag, vilket gör de enklare för mig att fixa lite i lägenheten!


Snart kommer Kimmie hem, och då ska vi fara in till Uppsala, hem till mamma och pappa! Tänkte ta en tripp förbi lite affärer också, då jag fick presentkort när jag fyllde år! Så kanske man hittar nåt snyggt att ha på sig på kryssningen! :D

Sen ska jag fixa lite saker inför morgondagen och sen imorgon så smäller det!
Då blir det kryssning för hela slanten! Jag hoppas verkligen att det blir kanon! Men vad annat kan det bli? Detär ju bra sällskap, så .. :D Kommer bli awesome! :D

Nu vaknade snuffsan, så jag ska vara lite social med henne! :D

Ovido - Quiz & Flashcards