Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Matilda - 18 juni 2010 14:44


Nu är det full fart i lägenheten kan jag lova! Städa, diska, damma & dammsuga.. Allt ska göras.. För imorgon är det ingen vanlig dag!! :D
Nej, jag tänker inte på att Kronprinsessan Victoria och Daniel gifter sig! Nej nej!
Imorgon är det även min födelsedag! Och detta är första födelsedagen som jag inte bor hemma hos mamma och pappa!

Vuxet.. Jo, kanske det! :P

Ska städa hela lägenheten ( som just nu ser ut som en svinstia, då vi har renoverat sovrummet! )

Men jag ska allt få ordning på allt tills imorgon! Javisst!
Ska även ställa mig och baka sen när Kimmie kommer hem från jobbet!
Då får han allt hjälpa till och städa och greja! :D


Blir säkert en uppdatering sen ikväll när jag är klar och säkerligen helt slut! :D

Nu ropar skräpet efter mig! xD Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards