Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Matilda - 8 juni 2010 18:22

  

Idag har jag sprungit (?) (inte sprungit kanske, men gått!) fram och tillbaka till tvättstugan sen kl 12! Och när jag inte har gjort det, så har jag hjälpt Kimmie lite i sovrummet! NU först har vi fått tummen ur och börjat röja där inne! 

Och Alexis, vårat lilla underbarn, sov under hela tiden vi fixade där inne, dvs i hela 5 timmar! Jag kan lova att vi fick saker gjorda!! :D Och nästan all tvätt är tvättad nu! Bara 2 maskiner som ligger och blir rent nu, sen torka och sen klart!


Vi ska tapetsera om, köpa ny sängram, få upp massa foton på väggarna osv. 

Vi skulle ha gjort allt detta i vintras, redan långt INNAN Alexis kom! Men bättre sent än aldrig brukar man ju säga! ;D

Vi har tagit ur den gamla sängen och ställt allting i mitten av rummet! Jag har tagit ner gardinstängerna och alla skruvar ifrån sängen! Och faktiskt spacklat för första gången i mitt liv! :D Dock bara 4 hål, men det är ju alltid nåt! :D

Nu hoppas jag att det går undan! Och att vi får iordning där fort som bara den, för jag är så förväntansfull över hur det kommer se ut! 

Visst, jag Vill egentligen inte bo här. Men så länge man gör det, så kan man få ha Lite snyggt omkring sig! :D


Har också hunnit med att sitta och läsa igenom lite som jag skrev i bloggen för ca 1 år sen! Haha.. Jag kan ju inte säga att jag har ett tråkigt liv! ;p Jösses! Det hände verkligen saker hela tiden och jag var ju aldrig hemma! ;P  Men jag hade kul, och det är ju huvudsaken! :D


Ska väl börja tänka på middag också. Det blev en väldigt sen lunch idag.. så vi får se vad det blir! :D

Alexis ska väl ha mat lagom tills vi ska käka! Det brukar bli så! ;P haha.. Men vad gör väl de! :D

Ovido - Quiz & Flashcards