Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Matilda - 10 juni 2010 12:33


.. Sing to me ..!

You can Sing me, Anything!


Jag är Helt fast i 'Book Of Love'! Det är sjukt! Den låten är så Jag på något sätt!! Lugn, Mysigt och Bäst! Haha..


Nu sover lillan efter några minuters nattande i famnen! Men hon blir bara bättre och bättre på att somna själv, vilket jag tycker är jättebra och skönt om inte annat! 

Vissa får ju gå med sina barn i famnen hela tiden, inget annat duger liksom! Så var Alexis rätt mycket i början! Men det är ju inte så konstigt, eftersom hon var nyfödd, och van med att vara nära hela tiden. ( Med tanke på att hon har legat i min mage i 9 månader! )

Men nu kan vi lägga ner henne i sängen när hon är trött, så ligger hon där ett tag och sen somnar hon! :) Eller så ligger hon nöjd i sängen och kollar på sina leksaker! :) Vilket som så är hon nöjd! :D Så skönt!


Som jag skrev i förra inlägget, så har mamma och pappa åkt upp till Skellefteå, så vi har lilla hunden, så nu har man en anledning att gå ut på promenader, han Måste ju ut liksom! Så jag har vart ute med honom och lillan idag i solen! Jätteskönt! 

Jag gick runt ett tag, men sen satte jag mig vattnet i solen och bara njöt, medans lillan sov och Bossen ( hunden ) låg i skuggan och andades ut! Jag satt där ett tag, så jag hoppas att man fick Lite färg iaf! 

Jag har kommit på att jag blir lättare brun nu efter att jag fick Alexis! Gillas starkt kan jag säga! :D


Kommer nog ett till inlägg innan denna dag är slut!


'Sean Banan number one rankad, 
inte som Anna Anka, 
number one planka!'

Ovido - Quiz & Flashcards