Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Matilda - 11 juni 2010 16:13

Här är min lilla älskling när hon leker med sin lilla leksak

som jag berättade om i förra inlägget!

  

Här är jag, lillan och Bossen ute och går! 

Igår var det sol och myspys ute!
Men idag är det bara regn och rusk!!

 

Sessan har fått en leksak i bilen, och den är jätte intressant

att sitta och kolla på!

  

Min älskling, Kimmie

Far till mitt underbara barn!

Jag älskar Er så det gör ont!

  

Och sist men Inte minst!

Idag åker min älsklings-gumma, Janina, till Turkiet och är borta i 2 veckor! Det kommer bli tomt utan dig! Men jag ska nog klara mig! ;)

Ha det bäst nu älsklingen och kom hem pepparkaksbrun och fin som du alltid är! <3<3

  

Av Matilda - 11 juni 2010 11:05


Igår när jag var ensam hemma med lillan, så låg hon som vanligt och jollrade i sin säng.  Men jag tyckte att hennes speldosa spelade ovanligt mycket, så jag gick fram och kollade! Då greppade hon tag i dom små 'handtagen' SJÄLV och lekte med den!! Det var fan Nästan så att jag började gråta! Hahaha.. Nu inser jag varför alla mammor står och gråter på skolavslutningar och uppträdanden!

Jag kommer säkert bli en pinsam mamma som ska böla åt allt hon gör! Haha.. Det är konstigt dedär.. Hur allt blir! :D


Idag regnar det som tusan. Men hunden måste ut ändå! Så det var bara att pallra sig ut! Men kruxet här hemma är att man kan inte lägga lillan inne i lägenheten och ta ut barnvagn och hund samtidigt!
Så jag får först ta ut vagnen och ställa den under taket, och sen får jag ta ut lillan och lägga henne i vagnen, Sen får jag ta ut hunden! =/

JAG VILL FLYTTA!

Men någång hoppas jag iaf att vi kommer härifrån! Eller.. Det gör vi ju.. Vi har sagt upp lägenheten.. Så jag vi inte hittat nåt i Augusti, så blir vi snopna och sittandes på gatan! ;P Haha.. Vi får hoppas att det inte blir så helt enkelt! :P


Nu ska jag lyssna på musik och chilla! Kanske plocka lite i lägenheten medans lillan sover! :D

Ovido - Quiz & Flashcards