Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Matilda - 9 juni 2010 19:49

  

Idag kom mina och Kimmie's efterlängtade piercingar, som vi beställde i Söndags! Dock bara 3 dagar! Men ändå! Man vill ju att dom ska komma på en gång!!! :D Helst lite fortare än på en gång! ^^
Men jag 5 st för 132 kr! DE NI! 

Vi kokade upp dom på en gång och i med dom bara! Eller.. Jag har bara satt i en. Men det är bara för att mamma har vart här idag, så jag tänkte att jag kunde sätta i den när mamma hade åkt hem!


Mamma har vart här hela dagen! Vi har suttit på uteservering och fikat och gått runt vid vattnet med barnvagnen och hunden och pratat en massa! Sen blev det hamburgare och massa mer prat och skratt!! Var även iväg och kollade runt i prisstopp och fann lite saker som jag fick med mig hem!! :) Mycket nice! Mamma köpte glass som vi så fint tryckte i oss! :D Fint och fint.. Men snabbt gick de! ;)
Sen lämnade hon hunden här, eftersom dom ska åka till Skellefteå imorgon, och sen åkte hon hem! 


Nu har jag i alla fall satt i tungpiercingen, men den var för lång! :O

Får ta min gamla ist och byta kula tills jag har fått min andra kortare som jag skickade efter nu! :) Kommer bli myschet brrrrra! :D


Har även en ny grej som kommit hem med posten också! Men det är en hemligheeeeet! :D Haha.. Men jag Älskar de!! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards