Tankar blir till ord !

Direktlänk till inlägg 14 juni 2010

I see your true colors ..

Av Matilda - 14 juni 2010 11:35


.. And that's why I love you!

Jag har blivit lite kär i Glee! Dom sjunger bra och det är en härlig serie! Sitter just nu och lyssnar på deras låtar! :) And I like It!! ;D


Som sagt så hann vi inte klart med rummet igår. Men jag hoppas hoppas på att vi får in sängen idag när Kimmie kommer hem från jobbet! :)

Och förhoppningsvis så kommer vi byta en byrå med brodra mii, så allting går i samma färg i sovrummet! Det skulle vara skönt som tusan! :D

För nu har vi allt i en färg, (mörk brun) Förutom den lilla byrån som är svart/brun, och det blir ju inge snyggt alls..!
Men Jocke har svart/brunt i sitt sovrum, så han skulle kolla om det fick plats där inne! Och om det gjorde det, så skulle vi byta! Och jag hoppas verkligen att det blir så! :D


Nu är mamma och pappa på väg hem från Skellefteå, och imorgon kommer dom och hämtar Bossen!

Ska faktiskt bli skönt att han får åka hem! Små doser av honom går bra! Men såhär en längre tid, njee.. Jag blir rätt trött på honom! ;P haha.. Men det är Bara för att han skäller så fort det går någon utanför. Så fort han hör minsta lilla ljud skäller han som om han skulle bli attakerad! Det är sjukt irriterande! Han har typ minne som en guldfisk!! Inte okej!


Nu ska jag försöka söva lillan lite, som just har ätit och nu ligger i sängen och plinkar lite på sin leksak! ( Hon har bara sovit ca 1½ timme sen hon vaknade i morse och jag ser på henne hur trött hon är! Min lilla snuffsa!! )

Man hör 'huu! Huuuu!!' ifrån sängen, när hon ligger och snackar! Så jäkla sött! :D


Sen ska jag städa lite! Och ta disken! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 12 januari 2011 22:24

Ut med det gamla och in med det nya, brukar man väl säga? Därför byter jag nu blogg! Jag kommer att ha denna kvar ett tag, så att alla läsare hinner med att hitta in till den nya! :D www.nattstad.se/Freaky So dont forget to check it ...

Av Matilda - 29 december 2010 23:00

Jag gick för ett tag sen in och kollade statistiken. Jag brukar ha runt 400 läsare i månaden.. Lite beroende på hur mycket jag skriver och så!Men till min förvåning, så hade jag Över 300 läsare den 4e December! Och jag skrev inte ens nånting då! Jag ...

Av Matilda - 29 december 2010 13:16


2010 har verkligen vart ett lyckans år!Men det har inte bara vart klarblå himmel och stilla vatten! Nej, absolut inte. Men alla år har ju sina ups and downs.. Jag har inte mått så bra! Men det är inte för att saker och ting runt mig är dåligt!! Tvä...

Av Matilda - 28 december 2010 00:47

Först och främst så har julen vart kanon!! Trevliga människor och mycket mat! Klappar till barnen och tindrande ögon! Men det var väl inte därför jag började skriva! Ville bara klargöra så ingen tror nåt annat!! Så Tack alla!!   Men såhär är de...

Av Matilda - 11 december 2010 13:10

Nej, det här är fan inte okej asså! Julkänslan har FORTFARANDE inte slagit mig i ansiktet, och det är bara 13 (!!!!) dagar kvar till jul! Jag vet inte vad jag ska göra!! Jag och pappa har bakat de traditionella biskvierna, jag har julpysslar och sa...

Ovido - Quiz & Flashcards