Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Matilda - 9 juli 2010 15:12


Usch, jag är verkligen jättedålig på att uppdatera just nu känner jag! Det måste verkligen bli ändring på de! 

Men min dator har fått tuppjuck, och jag vet verkligen inte vad det är som är fel! Den stänger av sig och vill inte alls göra som jag säger! Så igår gick jag och Kimmie upp på vinden när Alexis hade somnat och kollade efter kvittot, men utan resultat.. Men det var ju inte så konstigt, eftersom det låg hemma hos mamma och pappa.. Men det var bara 1 års garanti på den, så det sket sig ju eftersom det har gått mer än ett år! 

Men min svärfar jobbar på en datoravdelning, så han kanske kan ta med den till jobbet, öppna upp den och kolla om han hittar nåt fel.. 


Lillan ligger och sover i soffan bredvid mig och det är skönt att få lite 'egen tid' liksom! Annars brukar hon vara vaken nästan hela dagar, och då blir det ju till att roa henne, eftersom hon inte är stor nog att göra det själv än..!

Men hon har börjat intressera sig av att ligga ensam framför tv'n och kolla på tecknat. Förr har hon legat och kollat på fotboll och roat sig åt saker som rör sig på tv'n. Men det är mest bara när man har vart med henne eller haft henne i knät.

Igår satt hon i sin babygunga och kollade på tecknat så länge så jag hann att diska och städa undan lite i köket! :)

Min tjej börjar bli stor! <3


Imorgon är det visning på lägenheten, så det blir till att städa sovrummet idag. Allt annat städade jag igår! :)

Sen kanske jag och Kimmie åker med Oscar till Västerås idag och kollar på bilar. Men jag hänger bara på om Frida åker med.. Annars stannar jag hemma. :)


Nej jag ska försöka att bli mer aktiv här! :)

Sparka mig själv i baken eller nåt sånt så det händer nåt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards