Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Matilda - 26 juli 2010 23:21

Jag har skrivit förr att vi har mögel i lägenheten, och att hyresvärdarna inte lyfter ett finger för att hjälpa till, eller ens göra någonting Åt det!! Helt sjukt tycker vi!

Men nu har det blivit ännu värre!!

Jag, Kimmie och bror Magnus satt hemma hos oss i helgen, drack lite öl och spelade Buzz och hade allmänt trevligt. Det spöregnade utanför, men det störde inte oss till en början.. 

Av någon anledning (Alexis kanske gnällde till i sängen) så gick jag ut i hallen och av NÅN anledning så kollade jag ner i trappan, och ser hur det DROPPAR vatten på dom tre nedersta trappstegen!!!! Inte okej!!

Vi har sett förr att det är fuktskador i taket, men inte trodde vi att det skulle börja läcka in!! Men Joo då!! Tydligen!

Taket var så mjuk, så att vi kunde göra fingeravtryck i taket.. Galet!!

Jag menar.. Det är inte okej!! Och när Kimmie pratade med ena hyresvärden, så sa han bara: 

'Nej men vi hade inte tänkt att vi skulle göra nånting åt det här.. Vi tänkte väl riva det om ett par tre år..'

Asså.. Är det inte förjävligt!? Jag blir så jävla förbannad..!! Ska inte en hyresvärd Bry sig Mer om dom som bor där, än vad våra gör? 

Dom rycker liksom lite på axlarna och gör ingenting mer åt det... Nej usch!!


Nu sitter jag iaf hemma hos mamma och pappa och kollar på TV med mamma. Lillan sover och pappa står i duschen. 
Imorgon ska dom iväg med min moster och kusin till Riga. Då blir jag ensam här hemma med sessan och Bossen (mammas lilla hund) !

Vi får se vad jag hittar på medans dom är borta! Kanske tränar sönder mig med långa promenader och skit! :D Vi får se vad det blir!!


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards