Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Matilda - 21 juli 2010 18:44


Var och varannan dag kommer det 'nya' bloggare och utger sig för att vara Sverige's största bloggare! Men jag menar... Vad är det som avgör det?


'Kissie', som förövrigt har förstört sig själv Helt, är väl en rätt 'känd' bloggare.. Men hon skriver inte om nåt speciellt, som man VILL läsa.. Absolut inte. Hon skriver om sina fylleslag och visar upp sina, på tok för stora, bröst!


Katrin däremot, har saker att skriva om och Vet vad hon skriver om! Hennes blogg är iaf intressant att läsa!

Hon har just blivit mamma och uppdaterar ofta om lilla Ringo och hennes liv som mamma och även om saker som stör henne och ger läsare tips och råd! :) -Tummen upp-


BlondinBella's blogg är jag Aldrig inne på! Intresserar mig inte alls av hennes liv och vad som händer med henne..


Jag går hellre in på Katrin's blogg än Någon annan blogg och läser.. Där behöver man inte läsa en massa skit. Och om man har tur, så får man sig ett litet skratt! :D Keep up the good work Katrin!

Av Matilda - 21 juli 2010 15:14

Jag och Kimmie satt och kollade på TV för ett tag sen, då Vitae Pro reklamen kommer.

Kimmie sitter och ser fundersam ut efter reklamen och säger:


'GrillOlja!? Det kan ju inte va speciellt gott!'

Varpå jag börjar garva och förklarar att dom inte alls sa Grillolja, utan Krillolja!


'Ahaaa, jag tyckte att det lät äckligt!'

Hahaha.. Min tok är för söt!!! ;D

Av Matilda - 21 juli 2010 13:35


Nu är det bara en månad kvar tills vi ska flytta! Så jääävla najs det ska bli!!

Jag säger som jag har sagt förr, det är Absolut inget Fel med Östhammar.. Det är bara det att jag inte är en lantmänniska.. Jag vill bo i en stad! 

Jag har bott på landet i 20 år, och det blev nog för mig.. Jag kanske ändrar mig och vill flytta tillbaka till landet Sen.. För Alexis skull! Men just nu..? Nope! 

Vill absolut bo i en stad! :D Och jag ser inte Östhammar som en stad, utan en by.. En liten håla! :D Hehe..


Jag tänkte faktiskt börja plocka ner lite saker i lådor idag.. Och sen tänkte jag sortera mina kläder, det har jag inte gjort på länge, och jag kan slå vad om att jag hittar massor som jag inte vill ha kvar eller som jag inte ens kommer ihåg att jag hade! :D Haha.. Hur bra som helst! :D

Sen tänkte jag slänga ner lite prydnads-saker som vi inte Behöver ha framme nu, och mycket saker som vi har i köket, så vi bara har EN sorts glas och tallrikar framme tex! :D Kommer bli hur bra som helst!! :D

Men nu ska jag roa lillan lite och Sen ska jag börja med det! :D

Ovido - Quiz & Flashcards