Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Matilda - 23 juli 2010 20:51


Här kommer det lite bilder från min vardag!

Bla när Alexis äter för första gången! :)


   Innan maten!


   Potatis..!


   Jo, det gick ganska bra!


   Fast lite konstigt var det! ;P


   JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN!

Idag kom han hem med ett litet paket till mig!
Och i det paketet låg ringen som jag har velat ha så länge!

Han är verkligen BÄST min Kimmie!!

Tack Älskling!!
Jag älskar Dig!!

Du och Alexis är mitt Allt!!

PUSS!

  

 

Av Matilda - 23 juli 2010 16:09


Inatt kunde jag verkligen inte sova. Jag vet inte varför.. Men jag bara och vände och vred på mig. Asjobbigt..! Sist jag kollade på klockan så var hon väl halv 3 eller nåt sånt... 

Och imorse bestämde sig Alexis för att vakna kl5... ( Hon som vanligtvis vaknar vid 9!!

Jag gick upp och gav henne mat och satt med henne i famnen en stund. Och hon somnade faktiskt om.. Sen vaknade jag till när Kimmie skulle åka till jobbet, och kunde inte somna om igen på rätt länge.. Men jag lyckades. Inte så lång stund dock, eftersom Alexis numera 'reser' sig på magen i sömnen och står i huvudet i sin leksak (som jag ska akta på).. Tappar sedan nappen och vaknar till.. Så jag har sprungit upp och ner ifrån sängen och stoppat i nappen.. :P
Så inatt har jag fått 2 ½ timmes sömn och sen bara 10 min här och 15 min där..  

Så idag har jag inte gjort ett skit, mer än att gullat med Alexis och glott på Glee hela dagen.. Men jag tänkte väl fortsätta packa lite.. Packade 2 hela lådor igår med glas och porslin. Så idag kanske det blir kläder eller mer kök's-grejer..




Hoppas ni får en kanonkväll!!

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards