Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Matilda - 27 juli 2010 14:14

Nu har mamma och pappa åkt iväg till Riga, med moster och kusin!

Jag hoppas att mamma och pappa får det roligt på resan! Pappa mådde inte så bra när han vaknade, men jag hoppas att det går över! :D

Så nu sitter jag i Uppsala och kollar på gamla avsnitt av Beverly Hills (  ) och lillan har just somnat! 

Tänkte väl käka snart och sen gå ut på en promenad.. Men det får bli när lillan har vaknat! Hunden måste ju som sagt ut och då får jag lite träning också! Vi får se hur lång promenaden blir! Men en rätt lång tänkt jag iaf! :)


Tänkte faktiskt färga håret ikväll när lillan ska sova för natten! Vi får se hur bra det blir! Kommer väl kanske upp nån bild på de sen.. Om det inte bli Katastrooof! xD

Det visar sig! Kan ju inte bli värre än vad det redan är känns det som! ;P hehe..

Ovido - Quiz & Flashcards