Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Matilda - 16 juli 2010 11:58

Tänk vad konstigt allt kan vara.. Nu är det så att vi ska flytta in till Uppsala, och det är snart! :D Och jag är verkligen hur glad som helst över det!! :D

Men grejen är att den att vi inte fick hyra en lägenhet i Östhammar , för Östhammars hem, men det gick bra i Uppsala!! Av Nån anledning så är dom väl mer humana i Uppsala än i den här jävla kommunen.. Men vad gör det om 100 år! Om 1000 är det glömt! :D

Så snart sticker vi ifrån denna håla och går med våra huvudet högt till Uppsala! Har alltid älskat den staden!! :)

Så nu är det alltså så, att jag, Kimmie och Alexis ska flytta till Uppsala! Vi får hyra min kusin's lägenhet i andra hand! Och det ska verkligen bli så skönt att bo i Uppsala! Där allt inte stänger kl 21. 

Det gör verkligen det här! Hela Östhammar DÖR kl 21! De är väl nån pizzeria som har öppet en timme längre, men vad är det liksom!? OM man skulle behöva nåt mitt i natten! 

Tacka vettja Uppsala, som har öppet dygnet runt på vissa ställen! -Tummen upp-


Nu kom Kimmie hem , så jag ska laga mat! :)

Ovido - Quiz & Flashcards