Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Matilda - 19 juli 2010 16:02


( Funkar det inte. Gå in och sök på Matilda. Sen ser du mitt namn och min bloggadress, så vet du att du har hittat rätt! )



Hur awesome skulle det inte vara att få sin egendesignade sko? Jag som bara Älskar skor, och skulle kunna BADA i snygga skor, skulle tycka att det var hur häftigt som helst!!!!

Men nu gäller det bara att ni hjälper mig!

Tänk er själva!!! 

Ni är intresserade av något, tex fotboll, och får din fotboll specialdesignad, av ingen annan än Dig själv! 

Eller... Om ni Älskar glas... Att ni får ett glas gjort efter Dina önskningar!!! ;D

Help me!


Nu har jag kommit hem efter att ha suttit i solen tillsammans med Åke, Maggan, Alexandra , Antonia och självklart lilla Alexis! :) Hur mysigt som helst! Glass och kaffe i solen! 

Jag älskar verkligen solen och kan nästan inte få nog av den! Så länge jag har lite vatten i närheten, så jag kan svalka mig lite ibland! :) Jag skulle verkligen kunna leva året runt i denna värme!

Sverige på sommaren och nåt varmt land på vintern! Aaah, skulle va huuur nice som helst! ;D

Nej nu ska jag vara med min lill-skrutta! Det måste visst bytas en blöja känner jag! Haha.. ;D



Av Matilda - 19 juli 2010 13:22

Jag har just suttit och kollar på några avsnitt av Glee's första säsong, och det är Helt min typ av serie! :D 

Lite drama, komedi och MUSIK!! Så jäkla skön!

Jag vet att den är gammal hit och dit.. Men jag har nästan inga kanaler på Tv'n, så jag har inte kunnat kolla på det! Men nu gör jag det, and I love it! ;D


Snart kommer Svärfar och Maggan och kanske nån av tjejerna förbi och då ska vi gå och fika! :)

Åke ringde för 1½ timme sen och frågade om jag ville fika med dom. Självklart vill jag det! :D 

Det är ju inte lika varmt idag som förra veckan! Men det är ju nästan 25 grader ute, så det är bara att passa på att vara så mycket i solen som möjligt! För tiden går fortare än vad man tror! Det har jag märkt sen jag blev mamma.

Snart är hösten här igen och det blir kallt och jävligt! Så jag ska njuta så Mycket jag kan av den här sommarsolen! ;D

Jag hoppas bara på bra väder nästa vecka, när jag ska vara i Uppsala! :)


Nu har jag för övrigt lagt in bilderna från kameran, så här kommer före & efter bild på min frippa! ;D

Enjoy!

  

Så vad tycker ni? :D Var inte blyga med era svar! 

Som jag skrev i förra inlägget, så vet jag inte om jag är nöjd eller inte.. Så det är bara att ni hissar och dissar! Långt / Kort eller kanske till och med Kortare hår? Let me know! :)

Ovido - Quiz & Flashcards