Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Matilda - 12 juli 2010 14:38


Jag har suttit och tänkt en massa idag och kommit fram till lite bus som jag vill göra! Och jag ska prata med mina flickor om dom är på! :D
Det skulle vara hela awesome om det blev så!


Älskar mina tjejer!

Ni betyder Allt för mig!!

  


Av Matilda - 12 juli 2010 14:05


Jag är verkligen jättedålig på att uppdatera! Men det blir väl så när det är varmt och skönt ute! Man tänker inte och allt flyter liksom bara på! :D Hur bra som helst!
Mamma och pappa kommer ut en gång i veckan och solar med mig och busar med lilla sessan! Hur mysigt som helst! :D

Imorgon kommer dom igen, när det sägs att det ska bli över 30 grader igen! Idag är det ju BARA 29 grader utanför just nu! ;P Haha.. 


Snart blir det till att kasta sig ner i flyttlådor och ta vårat pick och pack och dra härifrån!
Det är egentligen inget Fel med att bo i Östhammar.. Men det är ju så att jag känner ingen här, och det är ju inte direkt så att jag går in på ICA och försöker ragga upp nån! xD Haha.. Nej, det är inte min grej! :P


Och i Uppsala har jag ju fler vänner liksom! Plus att det är närmare till allt! Kommer bli kanon! :D Ska faktiskt bli skönt att flytta tillbaka! 

Så kanske man till och med får upp kontakten med folk man umgicks med förr! Man kan ju alltid hoppas! :D Jag saknar mina små nissar! ;D


Nu ligger sessan och sover bredvid fläkten! Hon har börjat rulla och som mamma börjar man självklart att böla åt det! ;D Haha.. 

Hon kommer Nästan runt helt själv. Hon har bara inte kommit på hur hon ska få undan armen så hon hamnar på mage! Men det handlar nog bara om dagar innan det händer! :D


Nej nu ska jag röra mitt arsel in till köket och diska den lilla disken som ligger där! :D Så det inte växer som det har en förmåga att göra! ;D Haha..

Ovido - Quiz & Flashcards