Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Matilda - 15 juli 2010 18:25


Jag vet inte huuuuur jag ska se ut i huvudet!! Jag har just klippt Kimmie och jag vill klippa mig själv också! Eller.. Gå till frisör och klippa mig självklart! ;D

Jag måste verkligen klippa mig, för mitt hår är så jääävla förstört!! Så jag måste klippa av det för att det ska kunna växa ut och bli det starka hår som jag har haft förr.. För nu går det verkligen sönder såfort jag duschar/borstar det m.m. 
Och det suger verkligen.. Så jag ska klippa mig.. Men nu är frågan. HUR ska man klippa sig!?

Jag tycker alltid att Pink har haft snygga frisyrer, men sen om Jag passar i det.. Det vet jag ju inte..

2 Alternativ! Help me!

    

Jag tycker ju själv att bild nr 2 är Assnygg!

Men vi får helt enkelt se vad det blir! Resultat kommer iaf! ;D

Av Matilda - 15 juli 2010 15:15


Idag har min efterlängtade Stinky vart här med mig vid vattnet och solat och badat benen! Det var faktiskt överraskande varmt i vattnet! Riktigt skönt! Det var verkligen så att man bara ville hoppa i och sen ligga där resten av dagen! Ville inte alls ligga uppe på land.

Men är man mamma, så måste man se efter sitt barn och inte bara låta henne ligga där helt själv! Så det blev till att bada benen idag! Men det va bra bara det! :D


Imorgon kanske Kimmie slutar jobba tidigare, så då kanske vi kan gå ner så jag kan få bada, och han sitter kvar med sessan uppe på land! Huuuur bra som helst!

Men vi får helst enkelt se.. Det brukar bli så att han säger att han kommer hem vid halv 5.. Men sen slutar det med att han jobbar över Minst en timme.. Så jag får helt enkelt vänta tills imorgon och se vad som händer!!


För övrigt var det sjukt kul att träffa Johanna igen! Saknar tösen sjukt mycket! Och jag fick mig härliga skratt som jag alltid får med henne!
Vi pratade om massa tok som hände när vi va i Bulgarien och massa saker som vi skulle vilja hitta på nu i framtiden! :D Jag hoppas hoppas verkligen att det blir så!   

 


Nu vaknade lillan, så nu ska jag röra mitt arsel in från trappen, där jag sitter nu och solar benen, och ge henne mat så hon blir nöjd och glad! 

Ha det bäst i solen folket! :D

Ovido - Quiz & Flashcards