Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Matilda - 18 juli 2010 22:19


Just nu sitter jag och kollar på TV samtidigt som jag kollar lite på adressändring och comhem till flytten! :) Det är mycket saker som ska göras som man egentligen inte tänker på, eftersom jag aldrig har bott själv! :) Men det rullar på och vi har ju 1 månad på oss att fixa allt! :D
Så jävla skönt att flytta!! Jag vet att jag tjatar! Men det är Bara för att jag är glad! 


Jag har i alla fall klippt mig nu! Och jag Vet ärligt talat inte om jag blev nöjd.

Tjejen var jättetrevlig, pratglad och enkel.

Men jag tyckte hon var lite konstig, och jag blev på 2 sekunder väldigt besviken!


Hon: Så, var tycker du? Är du nöjd?

Jag: Jag vet inte! Jag hade tänkt mig lite kortare ändå! -Kollar lite i spegeln-

Hon: Asså, du får skynda dig lite! Annars hinner jag inte!

(Jag vill lägga till att jag hade suttit i stolen i 30 minuter!)

Jag: ....=O....... Jaha, okej. Ja, men det blir nog bra......

Hon: Okej, vad bra!! =D


15 minuter tidigare hade hennes mamma och lillasyster vart inne i butiken och hon berättade senare för mig att hon skulle klippa sin lillasyster efter mig....... 

Jag menar.. Gör man så!? På riktigt!? 

Nej jag tycker faktiskt inte det... Asbesviken!

Mamma tycker att jag ska ringa till chefen och berätta, och säga att jag är väldigt besviken och att jag inte alls vet om jag är nöjd eller inte, för att jag inte Hann bestämma mig, pga stress...

Men jag vet inte.. Jaja, kanske blir bra till slut..!

Men bild kommer upp senare iaf när vi har lagt in dom från kameran! Före och efterbild såklart! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards