Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Matilda - 22 juli 2010 20:42


Idag har mamma och pappa vart här! Och jag har fått massa saker gjort idag.. Jag har tvättat en massa kläder och hämtat kartonger på vinden. Så jag tänkte börja packa ner tallrikar och grejer snart! Ska bara vila fötterna lite! ^^

Sen bjöd vi mamma och pappa på mat! :) Det blev kött och färskpotatis! :) Det uppskattades verkligen! :) Kul att dom tycker att man kan laga mat! ;P

Alexis åt också sin första fasta måltid! :D Det gick bra! Mosad potatis och smör, och hon tyckte Faktiskt inte att det var äckligt! Lite annorlunda självklart! Men det gick i lite iaf! :) Så nu har jag gjort små portioner med mosad potatis till henne och lagt i frysen! Så nu har hon några dagar iaf! Så vi får testa oss fram varje dag! :D

( Bild kommer sen! )

Det var så kul att se henne sitta med vid köksbordet och kolla och käka lite! :D Hon verkade tycka att det var kul också! En liten stund.. Sen antar jag att hon blev trött i ryggen, så då tog morfar henne och busade lite, vilket hon älskar. Hon låg och skrek på soffan av skratt!! Jag dööör, så söt hon är! :D


Nej, nu tycker jag allt att jag har latat mig nog! Nu ska jag packa lite! ^^

Puss!

P.S

  

Ni glömmer väl inte att rösta på min sko?

För att rösta: Gå in på Nelly.com, gå sedan in på

'Är Du nelly's nästa Skodesigner?'

och sök på Matilda, så ser ni min sko!

(Även min blogg-adress står där!

EFTERSOM INTE LÄNKEN FUNKAR PÅ SIDAN,

måste det bli så krångligt!! :S )  

Tack på Förhand!

Ovido - Quiz & Flashcards