Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Matilda - 14 juli 2010 23:48


     

Att få Alexis var verkligen det bästa som hänt mig! Jag ångrar inte en sekund att jag beslöt mig för att behålla, när jag fick reda på att jag var gravid!

Hon är verkligen mitt allt och jag älskar henne så det gör ont!

Ibland blir det dock lite jobbigt. Men det verkligen inte hennes fel!  Men jag antar att alla känner nångång ibland att det blir jobbigt.. Och då är det skönt att ha nån att luta sig emot! Och jag är så glad att jag har mina kompisar!

Ni betyder verkligen ALLT för mig! <3 Utan er hade jag inte vart den jag är idag, och jag kommer alltid att finnas här för er, precis som jag vet att ni finns för mig!

Inga nämnda, inga glömda!


Nej men jag ska nog sluta för idag.. Kanske ska sova lite..

Av Matilda - 14 juli 2010 15:44


inte världens träningshaj! Nej, men något ska jag allt hitta! ^^

Satt och kollade igenom lite gamla bilder på min dator och hittade bilder från när Johanna och jag var i Bulgarien!Innan vi åkte dit så gick jag ned ca 4 kg på bara någon vecka! Och funkade det, så lär det ju funka nu att jag gårner mina babykilon! Men ibland är det svårt att hitta motivationen! Men av att kolla på korten därifrån kommer en liten motivation's-kick. Jag ska verkligen göra mitt yttersta för att avstå från allt sött och sånt.. Men det är svårt när jag är en sångottegris som jag är! ^^

Men att försöka kan ju inte alls skada! För jag är verkligen jätteless på att se ut såhär.

Det är inte jag!

Jag känner mig som någon helt annan än mig själv! Och det är verkligen svinjobbigt! Jag vill tillbaka till mitt gamla jag igen! :D Och dit ska jag! 
Jag ska bara hitta någon träning som passar mig. Är inte världens träningshaj! Nej, men något ska jag allt hitta! ^^

 

Av Matilda - 14 juli 2010 10:31


Idag blir min lilla prinsessa hela 4 månader!! Tiden går verkligen fortare än vad man tror!

Jag trodde inte att det skulle gå så fort! Men passa på och njut, om ni är nyblivna föräldrar! För jag kom bara på mig själv en dag, att lillan inte är en Liten bebis längre! Hon har ju blivit stora tjejen!

Och här om dagen skrev jag ju att hon inte riktigt rullade än, men att det bara handlade om dagar! Såååå sant! Igår rullade hon själv för första gången! Flera gånger dessutom! :D 

Kimmie satt med världens största smile på läpparna när jag kollade in i vardagsrummet!! Att han var den första som fick skåda det! Så kul för honom, eftersom han är på jobbet hela dagarna, och missar för de mesta det Första som händer! :D Men nu fick han vara först med att se det! En stolt pappa kan jag lova! :D


Och nu har jag bestämt mig för att bebismagen ska bort!! Nu har jag gått 4 månader och nästan inte gjort någonting åt det! Men igår började jag och Kimmie att prata om det, och jag ska faan ta tag i detta nu!
Jag är så less på att gå runt och se ut såhär. Inte kunna ha Några kläder i min garderob, och känna mig som en flodhäst! Det är absolut inge kul och dåligt mår man också!

Så nu jävlar blir det ändring på det! :D 

Wish me luck! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards