Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Matilda - 13 juli 2010 22:44


Idag har jag, mamma, pappa och lilla sessan vart nere i vattnet och solat hela dagen! Men det blåste så in i helvete!! VI höll på att blåsa bort allihopa! Och Speciellt våra saker! Haha.. Och det som var så scary var att man kände inte att solen tog på kroppen! Men det ser jag ju nu att den gjorde! Men bara att smörja smörja så man blir fiiin! :D 


Det är sjukt var trött man blir av att bara vara i solen! Men de är väl bra det med antar jag, så man somnar på nätterna, i denna värme!!  Det är liksom 26 grader här utanför just nu. Och när man vaknar så är det 30 och sol!

Jag klagar inte, men jag tycker synd om min lilla sessa! Hon får värmeutslag och blir jättevarm! Men jag är så stolt över henne, för hon ligger inte och gnäller som nog många barn gör i denna värme. Hon är lika glad som hon alltid är! :D


Igår var vi i Öregrund och lyssnade på Erik Grönwall!! Duktig kille måste jag säga! :D Och han är ju inte ful heller! Haha.. Ögongodis javisst! :D


Bjuder på två sommarbilder på mig och sessan! :D

  


    

Ovido - Quiz & Flashcards