Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Matilda - 28 juli 2010 12:37

Sitter fortfarande hemma hos mamma och pappa och kollar just nu på TV. 

Och jag har tänkt på en sak, medans jag har vart här. Alexis sover Jättebra här hemma.. Hon kan sova flera timmar i sträck, men hemma, i Östhammar, sover hon inte alls såhär bra. Hon sover 30 min här, 15 min där... Inte Alls såhär som hon sover här. Det är faktiskt rätt roligt.. :P

Men det är skönt att hon får sova nu! Hon blir ju självklart mer harmonisk om hon får sova. Inte för att hon är gnällig annars.. De har hon ju Aldrig varit! 

Alla blir förvånade när jag berättar hur snäll hon är! Skriker aldrig, är nästan aldrig missnöjd, skrattar och ler hela tiden, lättroad och helt enkelt bäst! :D

När man får ett sånt 'underbarn', så blir man lite nojig, bara av tanken att skaffa en till. Blir säkert helt tvärtom.. Skriker, är ledsen, gnällig och missnöjd! Haha.. Men det vet man ju inte förrän man är där! :D Vi får vänta och se helst enkelt! :)
Men de blir inte än på Bra länge! :P Måste glömma smärtan först! xD


Idag vet jag inte vad jag ska hitta på.. Håller på att tvätta lite nu.. Men sen vet jag inte vad jag ska göra faktiskt.

Jag färgade håret igår.. Blev faktiskt bättre än vad jag trodde! ( Bild kommer )


Puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards