Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Matilda - 20 juli 2010 14:17

  

Tänk vad tiden går fort ändå! Det är idag Ett år sen jag och Kimmie fick reda på att vi skulle ha barn! Helt sjukt!
Jag kommer ihåg det som det var igår!
Jag ringde till Kimmie, helt förstörd, och berättade! Detta var ju inte direkt planerat.. Jag och Johanna hade bokat en resa till Bulgarien och vi skulle ju leva satan där nere!! 

Efter att jag hade pratat med Kimmie, så ringde jag till Johanna direkt och berättade och grät väl lika mycket för henne, som jag hade gjort för Kimmie!

Haha.. Men det var så sjukt.. För när ca 1½ timme hade gått, så hade jag liksom redan bestämt mig att jag ville behålla det! Och Kimmie blev överlycklig! Han har velat haft barn rätt länge! 

Här sitter jag ju, ett år senare, med en liten sessa sovandes bredvid mig i soffan och Kimmie fortfarande vid min sida! Vi ska snart flytta och allt rullar på hur bra som helst! 

Tänk vad snabbt allt kan förändras! Detta trodde jag verkligen INTE för 1½ år sen!! Men det känns som att jag aldrig har gjort nåt annat än att vart mamma, och jag har ändå bara vart de i 4 månader! :D I Love It!   


Snart kommer broder Daniel hit och ska hälsa på! Då tänkte jag bjuda på kaffe och nån kaka om jag hittar nån! Tror det är dåligt med det! Men det får han fan ta! ;P Haha..

Jag äter bara kakor när jag blir bjuden på annan ord! Aldrig hemma! Här äts det frukt! ;D Hehe...

Av Matilda - 20 juli 2010 10:56

Sitter och lyssnar på en 'gammal' goding och blir så jävla glad att det är sommar! 

Dock är det molnigt och inte så varmt idag, men det behöver vi.. Lite regn på detta och sen kan solen komma tillbaka och steka som aldrig förr!! :)


Enjoy!



Av Matilda - 20 juli 2010 00:34

Jag vet faktiskt inte hur bra den förra länken funkade.. 

Tydligen inte sååå bra..

Men detta ska bara en direktlänk till min sko! ;D


http://nelly.com/designyourshoe/?obj=0kTKmdsf5fpgrgXQSVDco8ivMklmTbZTBtbnMJJFpylUS9kiSm
97#shoeGallery


  


Ovido - Quiz & Flashcards