Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Matilda - 1 februari 2010 12:41

Januari månad är över och vi kliver stark in i Februari med ett leende! Kanske inte alla, men Jag gör det i alla fall!
Jag kom på igår kväll när jag gick och lag mig att jag hade muntliga examen i Psykologi idag. Och blev genast nervös, eftersom muntliga prov aldrig har varit min grej! ALLS! Låg vaken och tänkte igenom kursen i ca 1,5 timme innan jag somnade. Vaknade idag och var lika nervös som innan jag somnade! Ni kanske förstår att detta Inte är min grej!
Jag är inte den som har svårt för att prata egentligen. Men när man förväntas göra bra ifrån sig blir det liksom som en helt annan grej! Usch!
Men till min stora förvåning så gick det verkligen hur bra som helst! Vi satt och pratade i 20 minuter om kursen och det slutade med att det blev ett VG till mig! -Nöjd-
Jag är faktiskt sjukt nöjd med ett VG, eftersom jag gick in med målet att få ett G! Och det skrev jag till och med till min lärare! Och därför satt ett VG mycket fint!
=D

Nu börjar nästa kurs som är Historia! Vi får se hur den kursen går. Jag gick in och överblickade den lite snabbt nyss och det ser ut som det kan bli lite jobbigt! Men det är ju sånt som visar sig när jag kommer igång! Kanske går hur bra som smärtfritt som helst!
Grejen är bara den att kursen är beräknad att sluta den
7 Mars och vi är beräknad att få KarateKid den 4 Mars! Haha.. Måste verkligen prata med min lärare, så vi kan lösa det på bästa sätt! Haha.. Jag vill ju inte sitta och göra muntliga examen när vattnet går! =P Hur skulle det se ut egentligen? Haha.. Nej, men det löser sig nog! =)

Nu tänkte jag lägga mig och kolla på ett avsnitt av 'Våra Bästa År' innan jag börjar plugga! Jag vet att jag är en tönt!
xD Men när man väl har börjat kolla på den serien, så är man fast! I alla fall jag och VET att många tycker lika som jag! Man stör sig på skådisarna och manus som tusan. Men man är som fastklistrad!! I Can't Help It!!! Haha...

Ciao!! 

Ovido - Quiz & Flashcards