Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Matilda - 3 februari 2010 19:08

Javisst! Exemplarisk var det!! Det sa i alla fall barnmorskan idag när vi var där! Faktiskt att Både KarateKid och jag var det! Känns faktiskt lite kul att höra!
Allt såg mycket bra ut! Hjärtslagen låg på 135 slag/min, och magen mättes till 33 cm! Fick reda på nu, för inte så länge sen, att min kompis Anna låg på precis lika! Och hon är bara några dagar efter oss! Jag tycker det är rätt kul! 
Vi är lika gamla och har gått i samma skolor sen i 7an! Det är lite roligt hur saker och ting blir!   


Nu har jag just kommit från duschen och känner mig riktigt fräsh! Hela jag luktar och 'glänser' lite olja, då jag kom på att jag hade babyolja hemma. Skönt att det kommer till användning! Och det kommer det ju göra sen också, när KarateKid bestämmer sig för att kika ut! Då blir det till att smörja kan jag lova! ÅH Vad jag längtar!!!!
   


Har även kommit igång lite med Historian nu! Men är fortfarande HELT omotiverad till att plugga! Har bara gjort 2 frågor av 6 möjliga den här veckan! (Eller faktiskt idag!) Det suger, I know! Men jag har inte kommit in i det och börjat tycka att det är 'intressant' än! Vi får se om jag någonsin börjar tycka att det är intressant..! Ytterst tveksam!


Tänkte lägga mig och kolla på Halv 8 Hos Mig nu, men innan det så måste jag bara skriva till en sak!
Bibi..! Du vet att jag finns här för dig! Och det kommer jag alltid göra! Du är bäst gumman och jag älskar dig! 
Ville bara att du skulle veta det! Jag vet att du vet! Men ändå!  
   


Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards