Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Matilda - 11 februari 2010 18:41

Jag har känt mig som en stor suck de två senaste dagarna! Jag kan inte säga exakt varför, för det vet jag inte själv! Jag borde stråla och må hur bra som helst, med tanke på att jag snart ska bli mamma! Det största som finns!!! Men jag bara ligger och känner mig helt omotiverad till allting och vill inte göra något!
Jag borde ta tag i massor av saker här hemma. Men jag orkar inte! Kroppen säger ifrån så fort jag gör någonting! Försöker diska, men ryggen säger nej! Jag försöker gå runt och plocka lite, men då säger både magen och ryggen nej! Och det känns så himla tråkigt! För det blir liksom aldrig gjort!
Vissa dagar känner jag bara att jag vill sätta mig ner och gråta och bara sitta där en hel dag! Men det funkar ju inte liksom inte så! Jag måste hålla en god min, annars kanske man inte tar sig igenom dagen.. Vad vet jag?
Detta är inte likt mig alls..!
Men jag sover dåligt på nätterna eftersom lilla KarateKid håller mig vaken! Plus att vi har ett jävla element som 'kvittrar' hela tiden. Och det håller mig också vaken! Det suger verkligen! Trust me!!

Nu kommer Åke och Maggan hit och fikar och kollar på lite tv! Alltid trevligt med lite besök!!
Så vi höres folket!!

Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards