Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Matilda - 8 februari 2010 15:24

Jag verkligen hatar att vara ensam hemma har jag kommit fram till! Jag får inte ut någonting bra utav det! Jag skulle ha städat idag... Men när jag reste mig upp ifrån stolen så smällde det till i min rygg. Jag vet inte vad eller varför.. Men ont gjorde det.. Jag gjorde ett försök till att diska.. Men ryggen sa ifrån och jag kunde inte göra mycket annat att lyda den. Och nu känner jag mig som en tant på 120 år som inte kan gå som folk! Skitkul verkligen, måste jag säga! Kimmie sa rätt snabbt, när jag berättade, att vi skulle åka till doktorn med min rygg! Har haft ont hur länge som helst nu verkligen! Det kanske är nåt som inte står till som det ska..! Haha.. Det visar sig! 
Idag är bara ingen bra dag.. Ont, och som sagt så är jag ensam hemma.. I don't like it at all! Men det är bara att bita ihop och vänta tills gubben kommer hem! Han ringde dock för ett tag sen och sa att han skulle bli sen då bilen på jobbet hade gått sönder och dom hade skickat iväg honom till verkstaden för att fixa det. Och dom där inne gav honom beskedet att det skulle kunna ta en timme att fixa det..! That sucks..! Hoppas bara på att det går fort så jag får hem honom någon gång! ^^

Ibland kan jag nästan skämmas för att jag har det så bra! Tänk så många som Inte har det jag har! Som verkligen skulle kunna ge Allt för att få det! Och här sitter jag och klagar på att han kommer komma hem en timme sent från jobbet liksom! Vad är det för snack? Haha.. Nej nu måste jag skärpa till mig! ^^
Kan bara inte rå för det! Jag har hittat rätt och jag skulle vilja vara varenda minut med min Kimmie! <3 Du är kärlek för Mig älskling!!

Nej, nu ska jag försöka mig på disken igen och se om ryggen pallar med..! 

Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards