Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Matilda - 22 februari 2010 22:39

Nu kommer mamma få det fullt upp! 
Jag och Kimmie kom på i helgen när vi var hemma hos mamma och pappa att vi ville ha en OS-mössa i var!
Mamma sa att hon kunde göra dom om vi åkte iväg och köpte garn, och vi åkte fort som tusan iväg och hittade lite som vi ville ha! Åkte hem, och mamma satte sig och virkade!
Hon blev klar med den första mössan redan första kvällen! Så tydligen gick det fort!
Vi var sen tvungna att åka hem, men mamma satte igång med den andra mössan direkt. Och idag blev den klar! Kimmie's får sin OS mössa på huvudet redan imorgon, eftersom mamma kommer ut till Gimo och följer med mig till BM och lyssnar på lilla KarateKid!
Nu är det tydligen fler som vill ha! Mina bröder blev genast sugna och sen har några polare också sagt att dom vill ha en!! Haha.. Mamma kommer väl få jobb framför sig antar jag! Men det är väl kul att hon har något att göra när pappa kollar på sport! Haha.. 
Men jag tycker att det är lite kul!

Så om det är någon som vill ha en OS-mössa, så hojta till, så kan jag vidarebefodra det till mamma! 

  


Ciao! 

Av Matilda - 22 februari 2010 13:05

I helgen har vi allt vart ute och farit mer än vanligt! Javisst!
I Fredags var det iofs lugnt för min del! Jag låt hemma och vickade på tårna och käkade godis framför tv'n och bara tog det lugnt. Jag hade så jävla mycket sammandragningar natten till Fredag, så det kändes som att jag förtjänade att bara ligga och ta det lugnt!
Om ni läste Fredagens inlägg, så vet ni också att jag inte hade världens bästa dag! Men kvällen blev i alla fall bra!
Kimmie fick agera Taxi och hämta Angelica hos hennes kompis! Sen kom han hem och vi fortsatte att vara Bäst som vi alltid är!

   

Sen vaknade vi vid 10 på Lördagen och låg och pratade en liten stund! Sen gick vi upp och gjorde oss klara och sen åkte vi in till Uppsala. Hem till mamma och pappa och satt där i några timmar, innan vi åkte hem till min kusin som hade fyllt 50 och därför hade 50 årsfest! Och vilken fest det blev! 
Shit! Jag tror inte att jag har skrattat så mycket på länge! Magen guppade nästan hela tiden på mig! Och det såg tydligen rätt roligt ut! Haha..
Men det var så Jävla kul att träffa släkten igen!! Och speciellt Victoria! Hon är inte frisk på en jävla fläck, men det är det jag älskar med henne!! Har saknat den tjejen så jävla mycket!
Kom fram till att jag inte har träffat henne sen släktfesten vi hade i Juni -09! USCH! Ändring Tack! 

   

Nej, nu ska jag komma på vad jag och älsklingen ska äta idag och sen så ska jag.. Hitta på nåt annat helt enkelt!
Jag tycker att tiden kan gå fort nu, så att jag får ut min efterlängtade KarateKid och sen att Ämli kommer hem nån jävla gång! Hehe..! Saknar dig tösabiten!

Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards