Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Matilda - 2 februari 2010 15:43

Det är sjukt vad tiden går fort!
Detta kort är taget i Maj -09, när jag och Ämli var i Sthlm och 'minglade' ! Haha.. -->
Jag visste inte att jag skulle sitta här, i Östhammar, nu och vara sambo med Kimmie och föda vårat barn om ca 4 veckor
Helt ovetande om Allt! (Det är så det känns ibland i alla fall!) 
Det är inte alls så att jag ångrar NÅGOT som har hänt sen dess! Kanske låter lite som att jag klagar, men absolut Inte! Jag tycker bara att det är lite konstigt hur man tänker att det ska bli, och hur det faktiskt blir! 
Jag har vart på en underbar resa till Bulgarien med min älskade Johanna, och jag har (som jag skrev tidigare) flyttat till Östhammar!
Jag kunde inte i min vildaste fantasi tänka mig att det skulle bli på det här sättet!
Det finns saker som har hänt som har vart mindre kul under den här tiden också! Men det är inte ens värt att börja babbla om! Det som har hänt har hänt! Och det har gjort mig till den jag är idag! Jag vet bara att jag är glad för alla Bra/Roliga saker som har hänt! 
(Oj, vad djup jag kände att jag blev där för en kort sekund! Inte riktigt likt mig! Haha..)


Idag satt jag bara och funderade lite på hur mitt liv kommer att se ut som 6 månader. Jag kommer leva ett Helt annat liv! And I Love It!
Det är faktiskt bara 30 dagar kvar -!!!!- till vårat lilla liv är beräknat att komma ut till den stora vida världen! Men när KarateKid bestämmer sig för att titta ut för h*n bestämma själv! Jag kan inte göra något åt det alls! Hehe..


Nej, nu ska jag sätta mig och göra annat. Kanske plugga eller nåt sånt kul... -?- 


Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards