Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Matilda - 7 februari 2010 12:02

Jag som hade tänkt att jag och Kimmie skulle sätta fart som tusan och få det fint i rummet i helgen! Meeen.. Ingenting har hänt därinne!  Förutom det lilla jag gjorde i Fredags. 
I Fredags var Kimmie så trött efter jobbet, så vi åkte upp till Åke och Maggan och fikade och kollade på Let's Dance! Stannade kvar rätt länge och när vi kom hem så var klockan så mycket, att vi kände att det är ingen idé att börja slita i saker och ting. Plus att vi skulle upp tidigt på Lördags morgonen! Så vi slocknade.. Eller.. Kimmie gjorde. Jag låg och vred och vände på mig ett bra tag innan jag somnade! (Börjar tyvärr bli van..!) 
På Lördagen vaknade vi kl 8, klev upp och åkte iväg med Åke och Angelica till Kimmie och Angelica's Farmor Lisa! Där har vi inte vart sen tidigt, tidigt i graviditeten! Så det behövdes kände vi! 
Efter att vi hade fikat där, så åkte vi vidare till Uppsala, då Angelica var på jakt efter nya skor! Vi sprang runt och letade på Gränby och efter det, så åkte vi ner på stan! In på SkoPunkten och vips på hade både hon och jag nya skor! -Nöjd-
På vägen hem fick jag ett helvete med min rygg! Den verkligen vägrade sluta göra ont! Det var så illa att vi var tvungna att stanna en gång så jag fick gå ut och sträcka lite på mig. Inte för att det hjälpte ett dugg.. Men det är tanken som räknas!
Vi blev hemskjutsade och jag lag mig på soffan direkt! Fick i mig lite mat och sen somnade vi båda på soffan i nån kvart!
Jag fick sen ett sms av Maggan, som frågade om vi ville komma upp och kolla på Melodifestivalen hos dom! Och ja, varför inte? Vi hade ju ändå tänkt att kolla på den här hemma! Så vi drog upp dit och kom hem vid kanske halv 1 eller nåt sånt!
Och det resulterade i att det inte blev nåt plock och fix i rummet då heller! Well well, what to do?

Jag vaknade för ett tag sen lite i panik, då jag kom på att jag inte är klar med mitt uppdrag än! Det har blivit så mycket i helgen att jag Helt har skjutit det åt sidan och inte lagt en tanke på det! Så det måste fixas först! Sen blir det plock (förhoppningsvis) i rummet! 

Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards