Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Matilda - 24 februari 2010 22:22

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva idag.. 
Har försökt att plugga! Men när jag sitter still får jag så jävla ont i ryggen, så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Nej, då var det bara att gå och lägga sig i soffan och kolla lite på TV. Men jag får ont när jag ligger där också! Och det suger ju kan jag lova!
Usch, nu klagar jag bara igen!
Men det är så! Ibland är det hur bra som helst! Och ibland gör det så ont så att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Då vill jag bara att detta ska vara över så jag slipper vara tung!!
Men på ett sätt så är jag så van med magen nu, så de känns lite konstigt att den ska försvinna och ut ska det komma en liten bäbis! En lite overklig känsla om jag ska vara ärlig! Haha.. Men det kommer nog bli hur bra som helst! Och allt kommer gå så jävla bra, känner jag verkligen!

På Lördag så ska jag, Kimmie och Benita åka in till Uppsala och gå på IKEA! Förhoppningsvis så åker mamma med! Och sen kanske vi kommer hem med bebis-säng och skötbord! I know! Vi har det inte än! Men vi har ingen bäbis än heller. Så de är lugnt! Hehe..
Och man kan ju alltid hålla tummarna så kanske vi någon dag kan komma hem med en ny sängram! Den är så jääävla super snygg och jag hoppas verkligen att det kommer gå vägen med det!!

  

Idag har jag och Kimmie i alla fall fått en liten promenad! Det gick inte snabbt! Absolut inte.. Men det gick framåt och vi kom hem! haha.. Vilken tur vi har!
Men det tog ett tag! Jag kan ju inte riktigt springa fram just nu! Det är ju trots allt bara 8 dagar kvar till beräknad förlossning! Så sjuuuuukt spännande!

Nej , nu ska jag kolla på OS! Kors i Taket! Verkligen! Haha..

Ciao!! 

Ovido - Quiz & Flashcards