Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Matilda - 5 februari 2010 15:33

Jag fattar inte hur jag kan vara så jävla trött hela tiden! Okej, jag är gravid! Haha.. Men det lär ju finnas en gräns för trötthet tycker jag! Eller gör det inte det när man är gravid? 
Jag går och lägga mig i rimlig tid, och går upp vid kanske 10.. Halv 11...! Men ändå håller ögonen på att falla ihop på mig på dagarna! Och jag vill inte lägga mig och sova en massa på dagen heller! För då kanske jag inte kan sova ALLS på natten!
Okej att man behöver sova och samla mycket kraft nu innan förlossningen. Men jag vill ju inte ligga och sova Hela tiden. Hur kul är det liksom!?
Och städa när man är trött går ju inte heller så bra har jag märkt! Jag blir seg och får ingenting gjort! Kanske är lättare om man har någon som hjälper en..? Får försöka få Kimmie att hjälpa mig lite i helgen, så vi får ordning på rummet någon gång! Det skulle va så himla skönt att få det klart, så att man kan göra fint tills KarateKid kommer!  



Nu har jag i alla fall gjort klart Nästan hela uppdraget i Historia! Har bara en fråga kvar! Och de ska vara inskickat senast Söndag! Så det känns riktigt skönt! Får jag den gjort idag, så kan jag fokusera Helt på sovrummet i helgen! -Nickar nöjt-

Nu ska jag och Älsk åka iväg och handla lite tills kvällen och sen ska jag göra (förhoppningsvis) god kyckling till middag!!
Wish Me Luck!!

Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards