Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Matilda - 10 februari 2010 11:56

Igår åkte jag in till Uppsala och träffade mamma. Vi gick runt en stund och kollade på lite kläder och sen gick vi in på Lindex,, för att mamma skulle kolla efter en tröja som hon ville köpa! Men istället så kom vi därifrån med nya bebiskläder! Jag klagar absolut inte! Hur söta som helst! Så nu har vi små fina kläder som KarateKid kan åka hem ifrån BB med!
Vi 'sprang' (i den mån jag kunde) vidare till Hair & Face där vi båda hade klipptid! 
Träffade på Sigge utanför, vilken var sjuuukt kul, då jag inte har träffat honom på ett år! Det är helt sjukt vad tiden går fort! Det känns som igår vi umgicks nästan dagligen! 
Vi pratade lite, men han skulle springa vidare och vi skulle som sagt klippa oss! Vi fick sätta oss och 50 minuter senare var vi båda två riktigt snygga i håret! Och jag för en gångs skull med Nöjd med en hårklippning! Och jag ska berätta för er att det tror jag nästan Aldrig att jag har blivit! Så hos henne ska jag fortsätta klippa mig! Det är en sak som är säker!!
Har tyvärr ingen bild än! Skulle ta en gång när det var snyggt stylat och så.. Men det blev inte av! Och i morse när jag vaknade stod håret åt alla håll och kanter! Så vi får se om det blir en bild lite senare!


Nu var i alla fall tanken att jag ska sätta mig och plugga! Egentligen behöver jag diska också! Men jag har inte ens rört Historia boken den här veckan och uppdraget ska vara inlämnat på Lördag! Paniiiik! Det är bara sätta igång och göra det bästa av tiden som är kvar tills dess! Om man ändå kände motivationen..! Det gör jag dock inte. Suger! Meeen, det är bara att bita ihop och tänka att det snart är över..!

Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards