Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Matilda - 16 februari 2010 21:17

Dagen har inte vart den bästa i världen! ( Känns som att jag bara klagar nu för tiden! ) Haha.. Men det blir väl så i slutet av en graviditet.. Man är tung och det leder till att man får ont lite här och där! Men det går snart över!


Jag vaknade ( som alla dagar ) av att elementet stod och kvittrade! Jag fick tyst på det efter ett tag, och sov sen vidare i nån timme till! 
Vid halv 11 ringde Kimmie och berättade att han hade fått ett samtal. Massa strunt hade sagts och vi fick väl inte fram det bästa av det samtalet! ( Säger ingenting om vad det handlar om ÄN! Men det kommer! )
Efter det gick jag upp och kände att ryggen Inte hade gett med sig från gårdagens diskning! Det suger verkligen att man måste få så ont i ryggen av att göra något som måste göras!
ÅH, vad jag vill ha en diskmaskin!!


Så jag har egentligen inte gjort någonting vettigt idag alls! Pluggat lite bara!

Kimmie's kompis Stoffe kom över en stund idag också!! Dom satt och pratade musik, över till film, över till datorer, över till annat.. Över till annat!
Det var rätt roligt att sitta och lyssna på!

  


Nu ska jag fortsätta att kolla på House och sen får vi se vad resten av kvällen tar vägen! I pluggböckerna eller i någon annan Bra bok som man kan läsa!

Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards