Tankar blir till ord !

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Måndag - Helgens bravader! Woo! Woooo!

Av Matilda - 22 februari 2010 13:05

I helgen har vi allt vart ute och farit mer än vanligt! Javisst!
I Fredags var det iofs lugnt för min del! Jag låt hemma och vickade på tårna och käkade godis framför tv'n och bara tog det lugnt. Jag hade så jävla mycket sammandragningar natten till Fredag, så det kändes som att jag förtjänade att bara ligga och ta det lugnt!
Om ni läste Fredagens inlägg, så vet ni också att jag inte hade världens bästa dag! Men kvällen blev i alla fall bra!
Kimmie fick agera Taxi och hämta Angelica hos hennes kompis! Sen kom han hem och vi fortsatte att vara Bäst som vi alltid är!

   

Sen vaknade vi vid 10 på Lördagen och låg och pratade en liten stund! Sen gick vi upp och gjorde oss klara och sen åkte vi in till Uppsala. Hem till mamma och pappa och satt där i några timmar, innan vi åkte hem till min kusin som hade fyllt 50 och därför hade 50 årsfest! Och vilken fest det blev! 
Shit! Jag tror inte att jag har skrattat så mycket på länge! Magen guppade nästan hela tiden på mig! Och det såg tydligen rätt roligt ut! Haha..
Men det var så Jävla kul att träffa släkten igen!! Och speciellt Victoria! Hon är inte frisk på en jävla fläck, men det är det jag älskar med henne!! Har saknat den tjejen så jävla mycket!
Kom fram till att jag inte har träffat henne sen släktfesten vi hade i Juni -09! USCH! Ändring Tack! 

   

Nej, nu ska jag komma på vad jag och älsklingen ska äta idag och sen så ska jag.. Hitta på nåt annat helt enkelt!
Jag tycker att tiden kan gå fort nu, så att jag får ut min efterlängtade KarateKid och sen att Ämli kommer hem nån jävla gång! Hehe..! Saknar dig tösabiten!

Ciao! 

 
 
Ingen bild

Ämli

22 februari 2010 13:39

Skruttan då! Härligt att det är lite bättre nu! Längesen jag var på en rolig fest måste jag säga:/ Med folk jag känner dvs! Saknar dig massor också! Snart bara 7 dagar kvar tills bebbi kommer!:D:D Å jag kommer också snart:D puss!!

 
Viccan `

Viccan `

22 februari 2010 18:00

Naaaw :D

http://VictoriaaOscarsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 12 januari 2011 22:24

Ut med det gamla och in med det nya, brukar man väl säga? Därför byter jag nu blogg! Jag kommer att ha denna kvar ett tag, så att alla läsare hinner med att hitta in till den nya! :D www.nattstad.se/Freaky So dont forget to check it ...

Av Matilda - 29 december 2010 23:00

Jag gick för ett tag sen in och kollade statistiken. Jag brukar ha runt 400 läsare i månaden.. Lite beroende på hur mycket jag skriver och så!Men till min förvåning, så hade jag Över 300 läsare den 4e December! Och jag skrev inte ens nånting då! Jag ...

Av Matilda - 29 december 2010 13:16


2010 har verkligen vart ett lyckans år!Men det har inte bara vart klarblå himmel och stilla vatten! Nej, absolut inte. Men alla år har ju sina ups and downs.. Jag har inte mått så bra! Men det är inte för att saker och ting runt mig är dåligt!! Tvä...

Av Matilda - 28 december 2010 00:47

Först och främst så har julen vart kanon!! Trevliga människor och mycket mat! Klappar till barnen och tindrande ögon! Men det var väl inte därför jag började skriva! Ville bara klargöra så ingen tror nåt annat!! Så Tack alla!!   Men såhär är de...

Av Matilda - 11 december 2010 13:10

Nej, det här är fan inte okej asså! Julkänslan har FORTFARANDE inte slagit mig i ansiktet, och det är bara 13 (!!!!) dagar kvar till jul! Jag vet inte vad jag ska göra!! Jag och pappa har bakat de traditionella biskvierna, jag har julpysslar och sa...

Ovido - Quiz & Flashcards