Tankar blir till ord !

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Fredag - En fundering och massa chill asså!! =D

Av Matilda - 26 februari 2010 11:42

Ibland undrar man hur folk tänker.. Dagens 'tanke' går till folk som inte kan köra bil!! Eller parkera! L Ä R   E R  ! !
Kom just en kille och parkerade här utanför.. Och då satte mitt huvud genast igång att snurra.. När man Märker att man står på Två parkeringar.. Flyttar man inte lite på bilen då? Eller är man så jävla tjockskallig och står kvar?
Jo, den här killen tyckte tydligen att det var helt okej att stå kvar! Så nu står han på halva 2'an och halva 3'an (som tillhör oss..) Hur bright är man då!? 
Tror inte hissen gick ändå upp på den där karln!!  

  


Nej men de va ju inte alls det jag skulle skriva om! 
Idag hade jag tänkt att göra sånt som jag bara tycker är skönt!! Jag blev nämligen klar med min sista uppgift till Historian igår! Det är nu inskickat och klart! Nu är det bara examen kvar i den kursen, och sen får lill-n kolla ut när h-n vill!! 

  

Jag tänkte ( om jag orkar, men jag tänkte orka lite i alla fall ) städa lite idag. Eller i alla fall byta gardiner i köket och kanske städa lite på toan ( vilket jag tycker är sjukt äckligt, men det måste göras det med!! ) ! Vi får se hur mycket ryggen pallar med.. Känner verkligen att jag vill ( ? ) städa för en gångs skull! Så jag håller tummarna på att jag ska orka med lite också!!


Men innan det tänkte jag ta någonting att käka och vara den nörden som jag är och kolla lite på 'Våra Bästa År' ! Haha.. Och ikväll blir det bara en massa chill framför Tv'n och mys med min bästaste älskling! 

  


/ Matilda

 
 
Ingen bild

mamma/mormor

26 februari 2010 16:29

Ja du gumman!! Nu börjar du "boa"...det är ett typiskt tecken på att det är nåt på gång!! Så gör djuren oxå..tex kaninerna. När det är dags för att föda, så börjar honan fixa till boet som ungarna ska ligga i. Hon hämtar hö och sliter av sej lite av sin päls så det ska bli varm o skönt i boet till ungarna. du har ju inte gjort så..men du fixar o vill ha fint! Det är lite på samma sätt! Så nu dröjer det nog inte såå länge tills den lilla kommer ska du se!!!
Puss på de min gumma!

 
Annelie

Annelie

28 februari 2010 22:34

Finns massa idioter överallt.. Tycker det räcker med sträckan östhammar-forsmark så har man väl stött på massa idioter (även om kl är 23 eller 5.15 så är de där) folk som kör mitt på vägen, sakta (typ 50 för att det ligger en liten snöflinga vid sidan av vägen) och parkeringar ska vi inte ens tala om.. Ibland undrar jag hur mycket de mutade personalen på vägverket när de körde upp..
Tror det var min käre mor som sa en gång att bara på sträckan Tuna-Alunda så hade man mött MINST 5-6 st som kört rattfulla t.e.x

http://alvid.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 12 januari 2011 22:24

Ut med det gamla och in med det nya, brukar man väl säga? Därför byter jag nu blogg! Jag kommer att ha denna kvar ett tag, så att alla läsare hinner med att hitta in till den nya! :D www.nattstad.se/Freaky So dont forget to check it ...

Av Matilda - 29 december 2010 23:00

Jag gick för ett tag sen in och kollade statistiken. Jag brukar ha runt 400 läsare i månaden.. Lite beroende på hur mycket jag skriver och så!Men till min förvåning, så hade jag Över 300 läsare den 4e December! Och jag skrev inte ens nånting då! Jag ...

Av Matilda - 29 december 2010 13:16


2010 har verkligen vart ett lyckans år!Men det har inte bara vart klarblå himmel och stilla vatten! Nej, absolut inte. Men alla år har ju sina ups and downs.. Jag har inte mått så bra! Men det är inte för att saker och ting runt mig är dåligt!! Tvä...

Av Matilda - 28 december 2010 00:47

Först och främst så har julen vart kanon!! Trevliga människor och mycket mat! Klappar till barnen och tindrande ögon! Men det var väl inte därför jag började skriva! Ville bara klargöra så ingen tror nåt annat!! Så Tack alla!!   Men såhär är de...

Av Matilda - 11 december 2010 13:10

Nej, det här är fan inte okej asså! Julkänslan har FORTFARANDE inte slagit mig i ansiktet, och det är bara 13 (!!!!) dagar kvar till jul! Jag vet inte vad jag ska göra!! Jag och pappa har bakat de traditionella biskvierna, jag har julpysslar och sa...

Ovido - Quiz & Flashcards